Allmänt stressad och nervös

Jag har börjat med packningen till Kreta resan, och kom precis på att jag har en so-uppsatts som ska vara inlämnad imorgon. Fan då, blir nog att sitta uppe halva natten med den, men sånt är livet. Jag måste få klart allt innan jag åker till Kreta känner jag. Jag drar ju på torsdag, så jag har bara tisdag och onsdag kvar i skolan nu. Inte så skönt som man kan tro, utan jag är mest stressad och nervös. Jag lovar att jag kommer glömma att lämna in ett utav alla miljoner inlämningsuppgifter så jag får IG i nått ämne, så jäkla typiskt mig tyvärr.

Hur som helst så har dagen varit helt okej faktiskt. Måndagar är ju alltid jävligt sega, men jag har håltimme precis innan lunchen, så det är chill.
Imorgon planerar jag och ett par vänner att åka till trägår'n och grilla och bara ha allmänt roligt. För eftersom jag åker på torsdag så kommer ju vi inte träffas på mer än en vecka, och det känns lite sorgligt faktiskt.
Alla som skulle följa med dit, logga in på msn! vi måste prata lite!
Men aja, inte ens säkert att det blir något, men man kan ju alltid hoppas. Det skulle vara så jäkla skönt och bara sitta där och chilla hela kvällen! Puss på livet lixom, haha.

Vi hörs sen i alla fall, för nu är det snart middagsdax! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0