varför tittar inte solen fram idag?

Om en timme ska jag till optikern för att gå på synundersökning, och beställa nya linser, för att mina är slut, och så ska jag kolla när jag får mina glasögon med.
Och på tal om glasögon, jag hade tänkt att gömma mig under ett par stora solglasögon och en stor halsduk när jag går iväg dit, men eftersom inte inte är så mycket sol idag så kommer det bara se konstigt ut. Fan då, jag kommer ju skrämma livet ur både dom jag möter på stan, och optikern. Menmen, så får det bli, för jag orkar fan inte sminka mig för att gå ett par hundra meter, göra synundersökningen, och sedan gå ett par hundra meter till.
Men jag är faktiskt ganska arg att solen inte tittar fram idag. Varför just idag för? -.-



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0