Varför är inte jag i skolan nu?

Det är tisdag, och jag är inte i skolan. Varför det? Jo, för att när jag vaknade av väckarklockan klockan sex imorse, och gick upp, så snorade jag mer än vad jag gjorde igår (och igår snorade jag ändå förskräkligt), och jag hostade som aldrig förr. Sen när pappa fråga hur jag mådde, och jag skulle svara, då hade jag nästan tappat rösten, så mamma och pappa bestämde att jag skulle få vara hemma idag. Och tur var väl det, för jag hade verkligen inte velat gå till skolan och snora ner alla, och hosta ner alla. Det känns ju inte sådär jätte fräscht asså. haha! Jag känner mig så jäkla äcklig när jag är förkyld.
Och jaha, nu börjar min idioter till grannar att borra igen, fan, jag har inte hört dom sen i fredags. Men nu börjar dom igen, fan då, dags att välkomna huvudvärken också! *suck*
Nej, hörni, nu ska jag lägga mig och gosa lite med min otroligt hårga kat Gösta en stund, sedan ska jag nog starta sims tror jag :D har inte spelat det på skit länge ju!
Vi hörs sen! :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0