Onsdag 31/3

Onsdagar är en dag som jag slutar sent, och direkt efter att jag slutat så stack jag till stan med Sofia, men hon dissade snabbt för att gå och möta till Jasmin, och jag gick hem och hämtade/lämnade lite saker. Sedan knallade jag ner till stan igen och mötte upp Victoria och Moa som satt på Barista och kolla rövar som vanligt, haha! Vi gick i alla fall sen till donken och träffa Sofia och Jasmin. Satt och prata lite där. Sen gick jag nästan lika snabbt, mötte upp min syster och hennes kompis, vi gick till Brännpunkt och jag tog hål i örat. Jag vet inte vad jag ska säga, jag är inte rikigt van vid det.. men det blev nog bra :D hehe!
Sen när det var klart i alla fall så gick jag till donken igen och satte mig med Jasmin, Sofia, Karl, Victoria och Moa och chilla galet. Kom även lite andra people lite då och då. Öhm.. vad hette dom? Pontus, Robert (eller var det Robin?), och den tredje prata i telefon så han svara inte när vi fråga, haha. Och just det ja, Basse kom ju en sväng också, men gick lika snabbt igen. HAHAH omg! xd jag tycker allt är kul, och jag får någon form av skadeglädje. Förlåt..

Men hur som helst, nu är jag hemma och... väntar på att min syster ska komma hem (a) Men nu ska jag mata mina djur på facebook, och sen får vi se vad som händer. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0