Tisdag 30 mars

Hej!
Jag har inte bloggat tidigare idag, för att jag har haft konfirmation idag. Och det var faktiskt riktigt trevligt idag, om jag ska vara ärlig. Vi gick någon tipspromenad, gjorde halsband (kors, såklart..) och tittade några scener av filmen Narnia.

Och skolan idag har också varit rätt kul faktiskt. På idrotten var det redskap, jag gjorde inte speciellt mycket eftersom jag inte tycker om att ha redskap någe vidare mycket. På bilden ritade jag och Moa några affischer. Och sedan efter bilden slutade vi. Då satte jag och Moa upp affischerna, och sedan satt vi och prata lite i korridoren i högstadiet. När klockan var typ tre så knallade jag, Moa, Louise och Hjalmar upp till kyrkan, och så var det konfirmation.

Nu sitter jag och äter en liten kvällsfika, och ska gå in i duschen så fort mamma är klar i badet. Och imorgon är det onsdag, då går vi extremt länge i skolan.. Men sen är det torsdag och då ska man klä ut sig till något som har med påsken att göra, och så får man godis. Sen när torsdagen är slut så är det loooov! :D åhh vad jag längtar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0