Konserten blev inte som jag hoppats på.

Konserten blev inte lika bra som jag hade hoppats på igår. För lite inna vi skulle gå så sa jag att jag mådde illa, men jag trodde inte det var något, eftersom det bara kändes som att jag var mätt. Jag tyckte det var lite konstigt att jag var så mätt att jag mådde illa, eftersom jag inte hade ätit så mycket.
Men när vi var på väg till konserten så mådde jag jätte illa, så vi gick in till Hemköp och köpte en cola till mig. Sedan knallade vi vidaare till Cloetta Center där konserten skulle hållas. När vi kom dit och skulle visa biljetterna så var jag tvungen att visa vad jag hade i väskan, och jag fick varken ta med mig colan eller kameran in. Så vi var tvungen att ringa efter min bror som fick komma med bilen och hämta upp kameran.
Sedan gjorde pappa och jag ett nytt förök att komma in, och då fick vi komma in. Men när vi satt och väntade på att Kent skulle komma så mådde jag verkligen jätteilla. När förbandet hade startat sprang jag ner till tjejernas toa (jag var nära på att springa in på killarnas) och spydde. Jag hann inte ens stänga dörren till den toa jag var på. Det skvette överallt, så jag fick torka lite och gick sedan tillbaka och satte mig på min plats.
Pappa fick fråga några tjejer om vi kunde byta plats så att jag fick sitta längst ut, och det fick jag.
När Kent hade kört några låtar var jag tvungen att spy igen. Jag sprang fort ner till toaletterna, den här gången hann jag precis stänga dörren, sen kom det. Och det kom en jävla mycket alltså! Men jag sket i det och sprang upp och satte mig på min plats igen, lite skakis.
Jag klarade mig resten utav konserten, trots att jag mådde skitilla, jag jag kände mig nästan medvetslös så trött jag var. Pappa frågade mig flera gånger om vi skulle gå hem, men jag ville verkligen inte det, så jag plågades genom hela konserten.
Men konserten i övrigt var verkligen grym! Vi såg rätt bra, men det blev tyvärr inga bra bilder eftersom jag bara kunde ta med min mobil, men jag ska visa er sen i alla fall.

Hur som helst, när jag kom hem sen så spydde jag en gång, och så inatt spydde jag så många gånger att jag kan fan inte räkna alltså. Det var hemskt, för jag hade ju ingenting att spy upp de senaste gångerna heller. Det kom bara vatten, och sen gjorde jag kräksreflekserna, utan att det kom något lixom, och det är fan asjobbigt.
Men pappa har i alla fall ringt till dagiset och till skolan och sagt att jag är sjuk. Och fan, imorgon är min sista dag på dagiset, och det är ju inte säkert att jag kommer då. Fan också.

aja, nu på morgonen har jag i alla fall inte spytt något, även om jag mår skit. Och en så länge har jag fått i mig två skedar naturell yoghurt och lite vatten. Men nu ringde pappa, och han sa att han ska åka förbi affären och titta om han hittar isglass att köpa till mih. För det vore ju riktigt gott! :D jag får ju inte i mig så mycket mer heller..

Men nu ska jag dricka lite vatten, sen ska jag sova tills pappa kommer hem. Och som ni säkert förstår så kommer uppdateringen inte direkt att vara på topp, men om jag får det jävligt tråkigt (vilket jag troligtvis får) så kommer jag kanske att slänga in mer inlägg.

Puss på er sålänge! (eller ni kanske inte vill ha en puss utav mig nu när jag har maginfluensa..)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0