Sunday

Hejhej!
Just nu sitter jag med familjens katt Doris i knät. Jag har precis tittat på Blåsningen med pappa, och innan det åt vi en jätte god middag, som bestod utav lövbiff inrullade i vitlök&ört ost, till det var det någon kryddad potatis, och sås och sånt där. Super gott!
Idag ahr jag även varit i motala och hälsat på min farmor och farfar. Riktigt trevligt måste jag säga. Och som vanligt så fikade vi så det står härliga till.
Nu känner jag mig ganska trött, så ska kolla vad jag ska ha för kläder imorgon, sedan ska jag tvätta bort sminket och göra iordning mig inför natten. Så om nån halvtimme-timme så är det dags för mig att gå till kojs.
Så därför bloggar jag troligtvis inte något mer idag, men vi hörs imorgon efter att jag kommit hem från dagiset!
Puss & Godnatt!


Solsken vid stångån


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0