Snart läggdags

Klockan har snart tickat enda till halv tio, och det börjar bli läggdags för min del. Imorgon bär det nämligen av till Kent konsert här i Linköping, efter att jag slutat på dagiset. Och jag vet ju inte riktigt om man får ta med sig systemkameror, men jag tror jag tar med mig den och chansar. Det är bara att tuta och köra lixom, och så får man hoppas på det bästa.

Nu ikväll har jag i alla fall tittat på Halv ått hos mig och Bygglov. Inget utav programen gillar jag speciellt mycket egentligen, men jag hade ingenting annat att göra. Men när Byggov var slut så tog jag mig en dusch, jäkla skönt!
Nu ska jag som sagt börja göra iordning mig för natten, så hörs vi imorgon!
Det är inte säkert att jag hinner blogga när jag kommer hem från praon, men jag borde hinna skriva ett litet inlägg. Hur som helst så skriver jag ett inlägg när jag har rast imorgon, i för säkerhets skull.
Nu säger jag godnat, och sov så gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0