Sleepless

Okej, förlåt, men jag går alltid in så jävla mycket för Melodifestivalen. Och när någon som (enligt mig) inte ska vinna så får jag fullständig panik. Jag höll ärligt talat på att börja gråta när jag förstod att det var Anna Bergendahl som var vinnare i år. Men jag blir så här galen varje år, men det går över efter ett tag. Jag lovar, tillslut kommer jag säkert gå omkring och sjunga på låten, bara för att den spelas överallt, men jag kommer inte bli trött på mig själv i alla fall. Exakt så blev det i alla fall förra året. hehe.

Men hur som helst, jag sa ju att jag skulle sova i mitt förra inlägg, men jag kunde inte det, så jag gick till hallen och hämtade hörlurarna ur jackfickan, så nu ska jag dunka Manboy och Sleepless tills jag somnar. Hoppas det får mig på andra tankar än Anna Bergendahl! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0