Skumt ställe det där

Jag har vaknat, och jag har ätit frukost. Sitter just nu och smsar med sofia, som precis som jag fick göra igår, sitta och vänta på grabbarna på Naked Juice Bar, för varenda dag så kommer dom försent. Seriöst, det är väl fan inte meningen att vi ska sitta och vänta på dom där varje dag? Jävla skumt ställe det där alltså. Idag ska jag nog kanske ringa till Jörgen, han som har hand om alla praoplatser, och kolla om det finns möjlighet att byta. Jag skulle gärna vilja prao på något dagis eller nått istället, så jag ska ringa och kolla om det är okej! :)

Hur som helst så ska jag nog hoppa in i duschen nu, sen vid två nånting så kommer förresten mammas kompis hit, och hon har med sig sin lilla bebis, så ska hälsa lite på den. Sedan klockan 15.00 börjar jag praon, men funderar ärligt talat att komma till klockan sju och säga att jag försovit mig. Men nej, det kanske inte är någon bra idé.. hehe.

Men vi hörs senn i alla fall. Nu ska jag duscha och så. Puss!


Kommentarer
matildac

jätte finblogg:)

ska vi följas via bloglovin?

2010-03-03 @ 11:07:56
URL: http://matildac.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0