Nu ska jag bli ren och fräsch igen!

Jag är vaken. Pratat lite med Victoria baby på msn, hon undra om jag ville följa med till Cupan idag, men jag är faktiskt inte så pepp på det ska jag tror inte jag följer med. Men jag kanske träffar Victoria och Jenny innan dom ska dit, chilla på stan en stund oså.
Sen ikväll blir det Melodifestivalen, gaaaash. Snälla, säg inte att jävla Oshas spelmän går vidare, då dör jag, seriöst. usch! Menmen, i Sverige kan vad so helst hända, så det väntar bara att se.
Förresten, vickan berätta att hon ska byta praoplats till Naked Juice Bar, hahah omg säger jag bara! Good luck ;) hahah nejdå, det kanske bara är mig dom inte gillar, eller så ville grabbarna där inte vara social med mig för att jag inte var social med dom. Det blir säkert bra där för henne! ;)

Nu ska jag i alla fall hoppa in i duschen, för ni vill inte veta hur länge sen det var jag duscha. Eller okej, jag kan säga såhär, jag har använt torrschampo sen i onsdags. Äckligt värre. haha! Men nu ska jag bli ren och fräsch igen!
Vi hörs senare gullungar! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0