Manhore

Jag och min syster har tagit hand om disken, och hon har sjungit lite ''Manhore manhore, I can be your'e manhore'', en annan verision av Manboy alltså, som hon kommit på själv! Eller ja, det kanske ni förstod xd
UEEWW nu sprayade hon hårspray på mig :s hahah, aja, sen tänkte vi baka lite havrekakor, och fetta oss lite framför en bra film! Annars så ska jag inte göra så mycket idag. Vi har har pillat lite med scrapbook och så. Men ska ta det lugnt hela dagen, eftersom jag verkligen är skitförkyld! Snacka om dåligt imunförsvar. hmm..
Menmen, så äre. Jag har ju precis varit sjuk så då får man väl sämre imunförsvar lixom. Men vi hörs, nu ska vi baka havrekakor! :D Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0