Måndag 29/3

Skolan idag har gått rätt fort faktiskt. Och mitt humör har pendlat upp och ner som världens största berg-och-dalbana. Vissa stunder har jag varit lite smådeppig, ibland har jag varit helt normal, ibland lite småglad sådär, och så vi lunchen/håltimmen så var jag jättekonstig, och jag tror att folk blev lite smått rädda ett tag där alltså xd Men kul hade jag! haha
När skolan slutade så tog jag bussen hem, och förvånad som jag blev så var det ingen hemma. Jag blev lite fundersam och undrade vad som hade hänt (eftersom klockan var rätt mycket och hela familjen brukar vara hemma vid den här tiden), men nu kom i alla fall min bror hem. Min syster och min mamma jobbar nog, min andra bror är kvar på sjukhuset (vet inte riktigt när han kommer hem), men pappa har jag ingen aning. Han är väl antingen kvar på jobbet, eller så är han på sjukhuset och hälsar på min bror.
Men aja, ointressant, jo, jag vet. Nu ska jag göra någon nytta, kanske plugga? Har jag något att plugga till förresten? Jag vet inte om jag ska vara helt ärlig. hehe..
Nej, hörni, nu ska jag gå och gosa med en liten kissemiss! ;)


Doris nyårsafton 2009-2010


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0