Kent, scrapbooking, räkor och Melodifestivalen

Pappa dunkar Kent i vardagsrummet, och jag sitter här inne i mitt rum och scrapbook;ar lite. Jag har nämligen kommit på att jag fick lite grejer till det när jag fyllde år förra året, men det har inte blivit av att göra någonting av det. Men nu när jag och syrran äntligen tagit tummen ur röven och framkallat lite kort, då jävlar tänkte jag! ;) haha, jag är inte direkt så bra på det, och har inte så bra fantasi, men jag gör så gott jag kan, och detta är ju mycket roligare än ett vanligt fotoalbum! Man framkallar lixom aldrig kort längre, så det är ju kul att ha ett fotoalbum med masser blandade kort, och som dessutom har masser fina klistermärken m.m i.

Men nu ska jag gå och äta räkor och vitlöksbröd. Är inte så förtjust i räkor egentligen, men jag får äta några, och sedan vitlöksbröd. Men jag är inte så hungrig i alla fall.

Och just det ja, om en timme börjar finalen i Melodifestivalen! Shit så nervös jag är!! Jag tror jag dör, seriöst! Alltså man kan ju aldrig räkna med Sverige, så jag menar, det kan ju lika gärna vara Timoteij som vinner! Alltså, dom är ju inte dåliga, men det skulle absolut inte passa i Eurovision. Jag tror på att vi ska skicka en ung kille med fartig låt. Alltså Eric Saade eller Ola. Det tror jag funkar! Så jag hoppas det blir som jag vill för en gång skull! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0