It's raining - And I waiting for summer

Ojdå, jag har inte uppdaterat någonting idag, sorry!
Men idag har jag i alla fall varit korsbärare på gudtjänsten i kyrkan, sedan var det fika i församlingsgården -kaka och bulle. Efter det var det lite information, det var väl mest för föräldrarna egentligen, men jag var snäll och satt kvar med min mamma och pappa, eller ja, jag hade ju inte så mycket annat att göra ändå.
När det var slut i alla fall så åkte vi hem, åt lite mat, sen satt jag vid datorn, och gick ner på stan i regnet och köpte sista minuten present till min mamma, som fyller år imorgon, och gissa vad jag gjorde för misstag sen är jag kom hem? Jo, jag somnade såklart. Och jag sov i flera timmar, fan, jag kommer ju inte kunna sova inatt nu lixom. Härligt!
Men aja, sånt är livet, haha!


Skolavslutningen 2009, åhh vad jag längtar till årets avslutning!


Kommentarer
Linnea

haha minnen! :)

2010-03-21 @ 21:54:04
sania claus ★ - MODEBLOGG

ja kan bara sommaren komma någongång

2010-03-25 @ 12:16:46
URL: http://www.saniaclaus.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0