Imorgon händer det något...

Det är nämligen min 15-årsdag! Jag hoppas att den kommer bli helt fantastisk, fast det tror jag. Eric Saade kommer nämligen till Gränden, så jag och ett par vänner ska dit. Det hade jag inte fått egentligen, men nu är det så att min bror fick åka in till sjukhus idag (allt är bra med honom, men han ska stanna över natten i för säkerhetns skull), så det kommer inga gäster, med tanke på att vi varken hunnit planera någonting, för att mamma också är sjuk. Men de får komma någon annan dag, och det gör faktiskt inte mig någonting, för jag få istället träffa Eric Saade igen. Och eftersom att jag ska gå med några galna vänner så vill dom vara där extra tidigt, så ja, jag får väl antagligen bara hänka på, och så får vi hoppas på att dagen blir den bästa på länge. Jag längtar! :)


Jag och Eric i Norrköping


Jag, Eric, Sofia och Victoria - suddig bild som fan.


Kommentarer
Fanny

SV: Jag vet inte ser nog bara slutet så jag får veta vem som vinner

2010-03-26 @ 20:41:49
URL: http://thewholeweek.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0