Godmorgon sverige!

Igår sa jag att jag skulle sova länge idag, men nej, så blev det inte. Mina föräldrar väckte mig halv tio, great. Hur som helst så har jag precis ätit frukost nu, och ska snart börja göra mig iordning skulle jag tro. För pappa kom precis in i mitt rum och fråga om jag ville följa med till motala idag för att träffa farmor och farfar, så jag funderar på att göra det. Men vi får se hur det blir.
I alla fall, igår så kommenterade en vän till mig att jag var med i en utav Eric Saades videos, och jo tack, jag vet, och jag ser ut som en flodhäst. Jag säger bara Tack gode gud att dom bara la upp videon, och inte bilderna på mig och Eric, på hans hemsida, för då hade jag dött. Han sa att han skulle lägga upp bilderna, men det gjorde han aldrig, och det var tur det, haha!
Men nog med det, jag ska välja kläder och bla bla bla nu. Vi hörs senare! :)


Kommentarer
Jennifer

http://jeffelina.blogg.se/2010/march/jag-kanner-mig-inte-sa-bra.html ställ en fråga i min frågestund! (:

2010-03-07 @ 15:47:54
URL: http://jeffelina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0