Glasögonorm från Tiger of Sweden

Idag efter skolan gick jag en snabbis till dagiset där jag praoade för två veckor sedan. Jag skulle be dom att svara på några frågor som jag måste ha till ett arbete, men gick tyvärr inte idag, eftersom det bara var en där så sent på eftermiddagen. Och hon sa att det vore bäst att komma på morgonen. Så imorgon innan jag börjar skolan ska jag dit. Man gör ju allt för det här alltså! xd haha, gud, det kommer bli pinsamt, man jaja.

Hur som helst, efter det så tog jag bussen hem, men direkt när jag kom hem så sa pappa att vi kunde gå ner och hämta glasögonen, så ja, vi knallade ner till stan och hämtade ut dom. Jag måste säga att jag är faktiskt riktigt nöjd! Även om jag knappt känner igen mig själv när jag har på mig dom..


Suddiga bilder, eftersom dom är tagna med mobilkamera. Men ett par grymma glasögon från Tiger of Sweden sitter i alla fall på min näsa nu. Kommer dock inte ha dom så ofta i skolan, då jag har linser i vanliga fall, och trivs bäst i det. Men erkänn en sån snygging som jag verkligen passa i dom?! ;d


Kommentarer
Anonym

^-^

2010-03-24 @ 20:30:25
URL: http://tanyk.blogg.se/
Anonym

ja, alltid kul att kika runt lite och kika vad andra håller på med. :)



hoppas kvällen e bra!

2010-03-24 @ 20:44:49
URL: http://tanyk.blogg.se/
linn

skit cool header! :)

2010-03-24 @ 20:47:23
URL: http://wordsofmylife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0