Eric Saade i Gränden, Linköping

Jag kan inte förklara hur äckligt mycket folk det var, seriöst. De fick stanna srulltrappor för att alla som ville kolla skulle få plats. Man kunde knappt röra sig en millimeter, för det tröck på med folk överallt. Och när singneringen sen skulle börja, och vi skulle försöka ta oss ut (kön gick utifrån och in), så tröck det på så jävla mycket, så man höll på att bli ihjälklämd. Folk ramla, och det var värsta kaoset.
Men vilket jävla drag det var! Folk hoppa, skrek drog i hans kläder, folk var galna! Och sedan kastade han ut en av hans handskar, och Becca fick tag på den, tillsammans med ett par andra tjejer, jag kom med i bilden och försökte få den, vi stod där och slet tills det var en tjej som lyckeds dra den ifrån oss, den idioten. Vi hade den innan henne! Fan.
Men aja, sedan på singneringen i alla fall så fick man knappt prata med honom, inte ta bilder, inte krama honom, ingenting. Men Jasmin sa att jag fyllde år till honom, så han sjöng lite snabbt ''Happy birthday'' till mig, och jag höll på att dö. Sedan gav vi en ballonghund till honom där det stod ''Eric Saade -  Mathilda, Sofia, Jasmin, Malin, Bacca'' på. Ballonghunden hade jag fått utav en snubbe som stod och trollade i Gränden, som jag fick vara lite assistent åt, bara för att jag fyllde år. Han var helt otrolig, seriöst, fatta inte hur han bar sig åt! Han har för övrigt varit med i Talang.

Men nu ska jag snart äta mat, men jag slänger in ett par bilder på Eric från idag. Bilderna är helt suddiga, men somsagt så var det galet mycket folk, så man kunde lixom inte ta bra bilder, för alla bara tröck på lixom. Men se och njut i alla fall! :)




Kommentarer
elveda

oooh Eric saade <3



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0