Earth Hour

Jag är helt död. Jag vet inte varför. Jag har i alla fall ätit jätte god kvällsmat nu, och jino med glass till efterrätt, supergott! Nu ska jag gå och tvätta bort sminket och så, sedan lite senare kommer en video upp där Eric sjunger Happy birthday till mig, missa inte det!

Förresten, är ni med i Earth Hour just nu, precis som jag? Vissa kör att man varken få använda tv, dator, telefoner eller nånting, men jag har bara släkt ner hela lägenheten, men tvn och datorerna är fortfarande igång. Men asså det är helt kolsvart i hela lägenhete, och jag som är mörkrädd.. haha.
Men hur som helst, kika in lite senare, för då har jag som sagt säkert lagt ut en video där Erics Saade sjunger Happy Birthday till mig! :) Puss


Kommentarer
Tjatjaaa

smack tjatjaa! uggs!

2010-03-27 @ 21:48:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0