Dags att börja knalla ner till stan

Jag har nu pracis ätit kvällsmat. Det blev någon god köttbit, potatis men såsen var äclig så jag gjorde mitt lilla specialknep, nämligen vidlöksost ;) skitgott!
Hur som helst, jag pratade med min syster i telfon nyss, och vi ska mötas på stan om en liten stund för att gå och köpa oss lite gott till kvällen. Let's Dance är ju ikväll, så då måste man ha lite tilltugg!
Och just det ja, imorgon är det melodifestvalen, och då går de två sista till final, sedan nästa vecka, då smäller det! Och jag måste faktiskt erkänna en sak... Fan så nervös jag är! Tänk ifall någon urkass låt vinner, typ Timoteij eller nått. Fyfan, det skulle vara så himla typiskt sverige att skicka vidare något sånt. Nej, jag håller (som alla troligtvis redan förstår) på Eric Saade. Han är grym, och jag ska rösta gärnet för att han ska ta hem hela skiten! :) visst är jag snäll? :D Nej, jag ska fanimej inte göra samma misstag som Idol 2008. Usch, ni skulle bara veta hur jävla massa pengar jag slösade av min månadspeng då! Shit alltså.
Nej, men hörni nu ringde min syster igen, hon är i stan om en kvart. Dags att börja byta om (jag vill lixom inte ha gråa mjukisbyxor och gråa skor!), och sedan börja knalla ner till stan. Puss!


Jag och Eric, Igga mig please! Men enda bilden jag har ;p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0