Andra dagen på praon

Jag sitter så praon nu. Inte ett skit att göra, precis som jag trodde. Jag håller på att ruttna bort. Jag slutar fan om en timme! ;o men jag får väl gå och diska lite till, och sedan ruttna lite till. Hoppas verkligen sofia är så snäll så hon hinner med en tidigare buss än vad hon behöver! Det skulle vara så jäkla gulligt utav henne om hon kom hit och gjorde mig sällskap den sista halvtimmen alltså! Nu bara sitter jag här med min mobil. Tur som fan att jag har internet alltså. För jag är ju inte speciellt social av mig, och killarna som jobbar här är bara sociala med varandra, säger inte så mycket till mig. Så jag bara chillar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0