4 mars

Nu har jag kommit hem från första dagen på dagiset (eller okej, det var ett tag sedan jag kom hem), och jag måste säga att det var rikigt roligt faktiskt! Men vilken fantasi ungarna har alltså! Och jag har fått med mig masser teckningar hem, dom är sååå fina! (nat) hahah, nerå vad taskig jag är xd hahah
Men hur som helst, jag blev totalt slut där mot slutet, jag har sån lust att gå och lägga mig och sova middag med de minsta barnen, men jag gjorde inte det, istället lekte jag mamma, pappa, barn med 4-5 åringarna. Åhhh så kul.. hahah. Men i alla fall, jag var ju uppsakttat, för när jag skulle hem ville alla krama mig, och sheit. Aja, nu har jag precis ätit mellis, för man fick ju inte i sig någe vidare mycket där, eftersom jag skulle bre allas mackor, och skära ost åt alla, och när jag hade brett klart en macka, var det nästa, och sedan nästa, och sedan hade två ätit klart sina mackor, och bla bla bla, men sedan vid tre fick jag sluta i alla fall. Nu ska jag kanske vila lite, fan man måste ju orka morgondagen med! ;) haha, vi hörs sen!


Kommentarer
victoria

sv; klart fan vi ska !:d

imorn? :*

2010-03-04 @ 18:11:04
URL: http://pickadol.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0