100322 - GRATTIS MAMMA!

Idag fyller min älskade mamma år, så nu ahr vi precis gett henne massvis med presenter! Det blev rena rama julafton för henne, och hon blev nöjd. Tyvärr så har hon ju inte lika tur att hon är sjuk, så hon har faktiskt inte ens kunnat vara på jobbet idag. Men hur som helst, snart så får vi gäster, eller ja, min moster och morfar kommer, och så ska vi äta mat och sedan tårta. Jag är skit hungrig, så det ska bli gott med mat!

Men jag hade faktiskt tänkt att byta tröja, till något lite finare. Det får nog bli en cerise blus, toppen! Sen får vi se vad som händer. Jag är skittrött, så jag är inte noge vidare social idag egentligen, men jaja.


Älskade mamma och jag, utan smink, och svettiga efter en promenad. Vi ser ut att ha fiskögon också, haha! Vad söta vi är ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0