Kanske lite klagosamt? Nejdå.

Jag hittade mina sims 2 spel, och vips så satt jag framför datorn i flera timmar igen. Inte bra! Hehe, aja, vissa dagar måste man bara ta det lugnt.
Men imorgon blir det packning, städning och stan. För på måndag åker vi. Det är inte långt kvar nu. Jag är nervös, och nästan lite rädd. Det var så länge sen jag var där. Jag förstår knappt vad dom säger, jag känner dom typ inte ens, även fast det är min egen släkt. Dom kommer ju från ett annat land, lever som i en annan värld. Det här ska bli spännande, riktigt jävla spännande.
Men det ska nog gå bra, det tror jag nog. Absolut.

Nu har jag i alla fall precis ätit lite glass, såhär till kvällsmat. Smaskigt eller vad? Mhm! Kliade hål på ett utav mina myggbett förut också, och fyfan vad det blödde. Tur nog så har jag mina Hello Kitty plåster :) Ett måste!

Får jag klaga lite till? Det får jag, för det här är min blogg, min alldeles egna blogg, jag bestämmer själv vad jag vill skriva. Så... Jag har jätta ont i mina axlar och armar. Men jag har nu, efter hela dagen, kommit på vad det är. Jag har ju träningsvärk! Jag körde nämligen Wii igår, och träningsvärken är det nog fäktningen som har gjort, hehe. MEn sånna smällar man får ta.
Nu ska jag fortsätta med mitt hus på The sims. Vi hörs :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0