Tråkiga söndag

Till och börja med så kan jag ju säga att de två senaste bilderna igårkväll var lite smått humoristiska. Jag drev med er när jag la upp dom. Mest för att alla andra bloggerskor lägger upp sånna bilder, dock med smink och lite snyggare miner, haha. Men som sagt, jag drev!

Hur som helst så sitter jag och äter glass nu. Jag vill inte ens lixom komma in på ämnet hur många glassar jag har ätit idag. Men jag har så jävla tråkigt, så jag har inget bättre för mig. Men samtidigt är jag nog för lat för att hitta på något.
Jag har varit ensam hemma hela dagen, och då har man lixom ingenting bättre för sig än att äta glass och titta på sina konstiga grannar.

Nej men hörni, kika in lite senare så kommer det troligtvis upp en liten videoblogg! Puss


Kommentarer
sofia

vilket snödriva? :o ;)<3

2010-06-13 @ 20:38:54
URL: http://sofiasaiady.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0