Pappadag på stan

Hejsan!
Idag har jag haft en dag med min pappa. Vi har shoppat och ätit lunch på stan. Det var länge sen sist nu, och min pappa är så snäll så han betalade allting idag. Jag kan visa er vad jag fick med mig hem lite senare.

Och just det ja, efter shoppingturen gick vi och hämtade ut min ring som jag beställt. En silverring med diamant, från Ti sento Milano. En otroligt fin ring som jag kommer använda flitigt!

Men annars har jag typ inte gjort ett skit sen vi kom hem. Bara chillat lixom. Och ikväll ska jag inte heller göra nånting. Måste vila upp mig lite känner jag, innan det blir röj nätterna långa, haha.

Jag tycker det är tråkigt att vädret är urkasst. Vore trevligt att kunna gå till Tinnis och sova lite, samtidigt som man får färg lixom. Men nu går ju inte det eftersom vädret inte direkt är på topp om man säger så. Men vi får hoppas på att det blir bättre, för ett regnigt och grått sommarlov var inte precis någonting som jag beställde. Jag beställde sol och värme, och då vill jag ha det också.

Nu ska jag i alla fall hjälpa till med pizzan till ikväll. Kika in lite senare, då visar jag upp det jag köpte idag! :)


Kommentarer
Moa

haha du har iallafall varit utomland i en vacka kvinna vi anda får slösa pengarna på dyr brun utan sol =D

2010-06-13 @ 02:10:31
URL: http://moacarlbinder.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0