Storhandla inför midsommar

Hej på er!
Idag väckte familjen mig vid klockan tolv, så var tvungen att gå upp och äta frukost då. Sen nörda jag en stund vid datorn, innan jag följde med mamma, pappa och min syster och storhandla till midsommar.
Självklart fick jag med mig lite naturgodis hem, som jag sitter och smaskar på nu ;) enbart för att jag är så jävla hungrig, men maten lär ju inte bli klar än på ett tag lixom.

Aja, annars har jag inget inplanerat idag faktiskt. Hade velat träffa Linnea och Sofia, men nehe, ingen utav dom kunde idag, det var lite surt. Jag får väl nörda vid datorn, för vädret har lagt sig, inte alls lika soligt som det var när jag vaknade idag! Det är jävligt tråkigt, för ajg vill ha soool!


Kommentarer
sofia

hahahha xd KANSKE kan imorn ;)<3

2010-06-24 @ 23:11:54
URL: http://sofiasaiady.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0