Söndag 6 juni

Har precis tagit mig en dusch, rakat benen osv. Jag kan säga er att det var jävligt skönt, för jag hade inte rakat benen på över en vecka! Fräscht eller vad? hahha omg!

Idag har jag i alla fall varit iväg till Tornby lite med mamma, pappa och min syster. Sen knallade vi även ner till stan när vi kom hem. Och jag fick köpt en avslutningsklänning. Den är tajt, röd och vit randig, med lite puffärmar. Supersöt! Tänkte rota fram något halsband också, eller så går jag iväg och köper nått. Den är i alla flal rätt enkel, men känner inte för att klä upp mig jätte mycket, så det får bli bra :)

När vi kommit hem från stan så var jag så trött (eftersom jag inte fått sova så värst mycket inatt) så jag gick och sov en stund. Sen städade jag och min syster hela rummet. Dock inte dammsugit och så än, men det tar vi nån annan dag!

Nu tänkte jag snart gå och lägga mig. Imorgon är det tokruset (eller treatlon) i skolan som gäller. Tokruset innebär att man ska gå eller springa så många varv man hinner på ett x antal timmar (kommer inte ihåg hur många). Man kan köra treatlon med om man vill, men det är jag alldeles för lat för, hehe. Jag går/springer ett par varv i spåret istället!

Men hörni, för att jag ska orka att gå upp imorgon så är det nog dags för mig att göra iordningen mig inför läggdags. Vi hörs imorgon! Godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0