Snart åker jag hem igen

Precis som rubriken lyder, så åker jag hem till Linköping om några minuter igen. Vi har varit hemma hos farmor och farfar idag och ätit lunch, och igår kväll var jag och Alva ute och träffade några av hennes kompisar. Ingen aning om vad dom hette, tror dom berättade det, men jag kommer bara ihåg Bävern, Mirza, Carl och Alex. Men tror inte alla utav dom var med igår.. Eller jag vet inte. Skit samma, jag tror inte ni är så intresserade utv namnen i alla fall.

Men måste jag avsluta, för jag och pappa ska börja åka hemmåt nu. Vi ska handla lite på vägen också,  men är vi hemma och då ska jag blogga mer, blev ju inte speciellt mycket igår. Men vi hörs sen! :)



Jag just nu


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0