Onsdag 9 juni

Dagen började med möte, dock privata skäl. Men det gick bara bra tycker jag! Sedan när det var klart så var det film i skolan som gällde, nån om Robert Gustafsson, och uder den korta stunden jag var där inne i klassrummet och såg filmen så höll jag på att garva ihjäl mig! Typiskt min och mina bästa vänners humor alltså! Klockrent ;)

Sedan tog vi bussen till Valla. Där gick jag, Albin, Moa och Sofia (jag tror jag glömde nån där, men komemr inte på vem) och tittade på alla djuren. Sedan var det grillningsdax med klassen. Efter det var det tipspromenad, och jag och Moa kämpade för att vinna, och tror ni inte att vi gjorde det också eller? Klart som fan! Eller nej, nu ljög jag, vi kom tvåa, med 9 utav 10 rätt.
När tipspromenaden var slut så var det dags för brännboll, men jag ville inte köra så satt bara och tittade på. Sen åkte jag hem, sov en stund, sen var det kvällsmat.
Pratade endel om mötet med mina föräldrar, sedan blev det duschen, och nu har jag precis fixat mina naglar lite snabbt. Kan ju inte gå utan någorlunda snygga naglar imorgon lixom! Så det blev fransk manikyr och så lite glitter på det. Ganska slarvigt gjort, och jag har inte heller världens långaste naglar, men bra mycket bättre än inget nagelack över huvud taget lixom!

Jaja, nu ska jag nog ta och gå och lägga mig. Jag är lixom ensam uppe. Och imorgon behöver jag nog gå upp tidigare ä vanligt (fyfan!), för då är det skolavslutning! Jag kommer ha en ganska enkel klänning och så, men det gillar jag.
Men hörni, vi hörs imorgon, jag ska nog gå och lägga mig nu för att orka gå upp imorgon. Puss




Första bilden är det Matilda, Sofia och jag med korven i högsta hugg!
På de två sista bilderna kryper Moa igenom en tunnel som fanns i Valla.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0