Nytt i garderoben


Randigt linne med flätad u-ringning och rygg - H&M 99 kr


Randig t-shirt med ficka - Monki 75 kr (REA! ordinarie pris 150 kr)


Vitt linne med färgglad zebra - MQ 199 kr


Jeansjacka - Bikbok 499 kr


Två par leggings - Bikbok 79 kr (2 för 1, ordinarie pris 79 kr st)


Och så fick man en goodiebag på bikbok om man handlade för mer än 500 kr. De två par örhängerna kommer jag säkert inte använda nånting, eftersom jag inte tyckte dom var speciellt snygga, men hårnålar däremot är ju alltid bra att ha!

Jag är super nöjd med inköpen, och det är bara att tacka och buga för att min pappa är så snäll. Jag fick verkligen det jag behövde! Tack pappa! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0