Motion och solning

Hejhej!
Idag väckte min syster mig halv nio, vi åt frukost och så, sen tog vi på oss träningskläder, smörjde in oss i olja (haha, vi tror vi blir brunare då..), och gick ut i solen och tog en rask promenad runt stångån. Riktigt härligt faktiskt! Och det är inte så många ut då heller, så man kan gå där i sina minishorts, och min syster hade bikini överdel, utan att skämmas lixom.
Sen kom vi hem, jag la mig och vila lite, sköljde av mig lite snabbt bara, för jag ska ändå ut och sola sen, så kommer bli svettig igen, så det är bättre att jag duschar ikväll sen.
Jag ska nämligen träffa Sofia sen, så ska vi till Trädgår'n, och innan det ska vi köpa lite jordgubbar, och cola och sånt, sen ska vi sola. Eller i alla fall jag, jag vet inte om hon vill, men jag ska steeeka, ska bli brun den här sommaren asså! All min färg efter Kreta har gått bort nu, men jag får försöka få färg här hemma i Sverige istälelt nu.

Aja, nu ska jag gå och se om min bror kan laga mat åt mig, annars får jag göra det själv (haha, lat!). Jag vill ut i soooolen, men får vänta i nån timme eller två, för Sofia ska klippa sig först.

Hur som helst, vi hörs senare, puss! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0