Mina ögon svider

Gudars vad det svider i mina ögon. Linserna sitter helt inmerjade i ögonen känns det som, fan vad ont det gör! Dags att ta ut dom, och sätta på sig glajjorna istället känner jag!
Annars gör jag inte så mycket mer än att stör mig på att det svider i mina ögon. Jag hoppas lite på att det ska bli bra väder i veckan, och lyssnar på lite musik.
Precis bäddat sängen med rena sängkläder också, fan vad jag längtar efter att få lägga mig där och drömma! :)

Undra vad som händer i veckan. Hoppas verkligen att vädret är bra så att man kan gå till Tinnis och sola och bada, och kanske åka till Varamon någon dag med de bästa också. Jag vill ha ett sommarlov med mycket sol och bad, inget jävla regn och mulet väder hela tiden. Usch, det gillas verkligen inte!

Hur som helst, håller på att störa ihjäl mig på mina ögon nu, så mycket som det svider. Så ska gå och ta ut linserna, borsta tänderna, tvätta bort gammalt smink osv, sen ska jag nog sova.
Vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0