Måste börja packa


Bilden tog jag igår

Godmorgon! Fan vad jag är trött alltså. Tänka sig att jag lyckats trycka i mig frukost, och kolla igenom facebook och bilddagboken och grejer, och klockan är bara halv ett.

Jag måste börja packa idag med, för på måndag åker jag och familjen till Finland och hälsar på våra släktingar där. Det var flera år sen sist, så det ska bli rikgit kul. Jag kommer väl inte fatta vad dom säger, men det är bara att bita ihop ;) haha!

Men hur som helst, jag måste nog fan börja packa nu alltså, jag vill inte stå kvällen innan och komma på att jag inte ens börjat packa än, precis så som jag brukar göra.
Bloggar mer sen


Kommentarer
Anonym

Kul att du vill vara med ;)

Hur mår du idag då? :D

2010-06-26 @ 13:44:28
URL: http://conler.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0