Måndag 7 juni

Hej hörni!
Idag har vi haft ''tokruset'' i skolan. Jag gick tre varv sammanlagt, hräligt, haha. Sedan efter det skjutsade Sofia mig på cykeln hem till henne, efter att vi sprungit av oss lite, vi lagade pasta, när vi ätit upp och skrattat som tusan (fan vad jag saknat våran humor!), så var det dags att gå tillbaka till skolan. Vi rensa ur skåpen o så. Sen efter det slutade vi, och jag åkte in till stan med Moa och Sofia. Vi leta klänning till Moa, sen satte vi oss och fika på Expresso House, Sofie kom också. Trevligt trevligt.
Efter att vi knallat runt på stan lite så gick Sofia och jag hem till mig. Vi åt kvällsmat, sedan chilla vi framför datorn. Vid klockan nio kom hennes mamma och hämtade henne.

Nu tänkte jag gå och sova. Imorgon är det beachvolleyboll i Trädgårdsföreningen som gäller! Jag kommer dö. Jag är värsta bollrädd. Önska mig lycka till!
Men asså för att jag ska orka gå upp imorgon, och orka gå till Hemköp innan jag drar till Trädgår'n, så måste jag nog gå till kojs nu. Men vi hörs imorgon, med bättre uppdatering! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0