Jag kan aldrig berätta nånting längre

Jag får damp på det. Jag kanske ska sluta blogga? Jag menar, jag älskar ju att prata, och det är ju jävligt kul att berätta om livet, inköp och händelser irl för folk, men samtidigt är det ju jävligt kul att blogga om det med.
Jag får väl helt enkelt stå ut med att hålla käften irl om de saker som jag skriver i bloggen, för på så sätt kan jag ju fortsätta blogga. Eller så har jag en bättre idé, ni människor som alltid avbryter mig med ''jag vet, jag läste det på din blogg'' när jag försöker berätta någonting, ni får helt enkelt sluta med att avbryta mig, och lyssna på mitt prat även om ni redan vet allting. Låter inte det bra? :D bara en tanke jag hade lixom..

haha, nej men seriöst, nu börjar jag bli trött, så jag ska försöka tvätta bort min otroligt vattenfasta mascara. Den är verkligen vattenfast! Men jaja, det är värt ett försök även denna kväll.
Imorgon ha rjag ingen aning om vad jag ska hitta på. Sugen på att sola, men det kommer nog inte bli någon sol imorgon heller, tyvärr. Bara hålla tummarna på att det blir bra väder nästa vecka!

Puss på er, nu ska jag sova. Godnatt!


Me right now, har typ inget smink på mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0