Inte kunnat sova inatt

Cha cha bloggeeeeen (K)
Jag har sovit så jävla dåligt inatt asså! Det har varit varmt och min syster har snarkat som en stor jävla jordbävning, så jag har vaknat en stup i kvarten hela natten, vilket har varit sjukt jobbigt! Till slut klara jag inte mer, så gick upp vid halv tio typ. Så nu har jag ätit frukost och sån där, och ska börja göra mig iordning lite, för jag tänkte följa med mina föräldrar till Rusta, bara för att jag inte har något bättre för mig, och för att jag trotts allt är vaken.
Så yes, jag hinner inte blogga mer nu, vi hörs senare istället! Puss


Kommentarer
Moa

du skulle ju kunna träffa mig en stund idag och fika ?

om ngt är öppet det vill säga.

sms:a isåfall snorunge, vill be om ursäkt för mitt damp igår hade det gö jobbigt :( förlåt, men älskar dig gumman !

2010-06-06 @ 10:32:21
URL: http://moacarlbinder.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0