FAN VAD JAG ÄR DUKTIG!

Jag vaknade klockan tio idag. Då åt jag frukost, tog på mig idrottskläder, sedan stack jag och min syster ut. Vi gick/sprang det långa varvet runt ån. Och sen delade vi på oss, för hon skulle gå till solariumet, och då sprang jag faktiskt hela vägen hem sen. Fan vad duktig jag är!
Min syster och jag har ett mål, det är att vi ska klara av att springa hela varvet runt ån i slutet utav sommaren. Hon är värsta pepp på det, jag desto mindre. Men jaja, vi får se hur detta går. Roligt att ha ett mål som man ska försöka nå i alla fall. Då blir man mer pepp att gå/springa varje morgon.
Jag känner redan hur jävla pigg jag är! Sofia, vad säger du, drar du och jag ett varv i spåret imorgonbitti eller? ;) eller ja, på eftermiddagen kanske det blir om vi har tur i alla fall? Jag är fan pepp på det :D

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen måste jag börja gör iordning mig. Sofia hör av dig så fort du börjar bli klar! Vi hörs sen, och idag/inatt blir det många inlägg, det kan jag lova! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0