Extremt konstig och trött

Shooohooo jag är vaken! Klockan är inte ens tio, och jag har redan varit uppe i ungefär en halv timme. Är inte det typ helt sjukt eller? Shit asså, men måste man så måste man. Imorgon bitti kommer vi gå upp äckligt tidigt, så jag kommer inte kunna lägga mig tidigt idag om jag inte går upp såhär tidigt, så ja, då blir det så.

Jag ska nog snart dra med mig min syster och ta ett varv runt ån. Solen skiner och allt, så det vore trevligt att motionera i det här fina vädret. Fråga är bara om jag orkar? Eller om jag kommer somna på vägen? Hm, det märker vi. haha!

Mina axlar är typ superstela och jag skulle behöva lite massage. Det här inlägget har jag en känsla av att det blir ganska konstigt, men då kan jag tala om för er att jag nästan somnar på tangentbordet, så trött är jag. Jag vet inte om jag sover fortfarande, eller om jag har förvandlats till en zombie. Mest av allt skulle jag baa vilja lägga mig i sängen och snarka lite. Fan vad skönt att sova.
Nej, jag ska ut och gå. Jag ska byta om sen ska jag ut och gå.
Jag måste avsluta det här inlägget nu, det är redan alldeles för konstigt. Vi hörs, puss och blääää.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0