Borta bra men hemma bäst

Hej på er!
Nu är jag hemma, och det känns faktiskt riktigt bra. Jag älskar att vara hos/med mina vänner dygnet runt, men nu har jag sovit borta så mycket så det känns skönt att jag inatt äntligen ska få sova ensam, i min egen säng!

Jag har haft det jätte bra, och jätte trevligt, men som sagt, det är skönt att komma hem. Dock måste jag gå ner till stan och hämta ut några foton nu, sen måste jag handla lite, och även gå hem till min mosters lägenhet och vattna blommorna och ta in posten, för hon är bortrest. Men men, är man snäll så är man ;)

Ska se om vi ska äta först, annars knallar jag ner till stan nu. Trotts att jag kom hem får bara ett par minuter sedan. Men jag får slappna av ikväll, jag drar inte till Ryd i alla fall, så jag ska bara ta det lugnt ikväll. Det var ett tag sen nu så att..
Men ao, vi hörs senare, puss :*


Två sidor utav mig, farlig och barnslig ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0