midsommarplaner

Jag vill att du ska kalla mig vacker, kalla mig vacker en gång till, snälla, bara en sista gång, en sista gång är det enda jag begär. För just det ordet, det ordet som du brukade säga till mig förut, det betyder så himla mycket, det betyder bra mycket mer än vad du tror. Jag älskar det, snälla, kalla mig vacker, bara en gång till, snälla.


Fan vad jag har tråkigt! Hehe. Nej, men seriöst, jag har inte ett skit att göra, och jag är inte trött heller så kan lixom inte gå och lägga mig.
Jag kan prata lite om morgondagen. Imorgon är det midsommar, och då händer det här:

  • Först blir det sill lunch med familjen, morfor, min moster och hennes sambo.
  • Sedan bär det av till Trädgårdsföringen med mamma, pappa, bror, ett par vänner, min moster och hennes sambo. Där äter vi tårta och tittar på när alla andra dansar runt den stora midsommarstången.
  • Sen på kvällen ska jag, mamma, pappa och bror till ett par kompisar och grilla. Det blir troligtvis lite singstar och sånt skoj också hela natten ;)
Jag fick inte va med mina kompisar, men ja, midsommar är väl en typisk ''familjetradition'' i för sig, så jag får väl stå ut, haha!

Nu ska jag fortsätta lyssna på Noice, David Bowie och Ted Gärdestad. Vi hörs :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0