Vi sitter just nu utanför Sofias hus pga ...

Vi sitter just nu utanför Sofias hus pga att hon har glömt nyckeln inne och det är ingen hemma. Men hon har ringt till sina föräldrar så dom kommer om typ 10 min. Vi cyklade hem från svartefors när vi varit där i typ 2 timmar bara. Gissa varför? Jo, för att det var så mycket kryp där, och när en gigantisk spindel kröp upp på Sofias arm så var det sista droppen. Då tog vi cyklarna och åkte hem igen. Det gick rätt snabbt att ta sig hem. Om det berodde på att vi inte åkte vilse 3 gånger eller om det var för att vi pratade twilight-snack vet jag inte, Hehe det var nog båda anledningarna, plus att det inte var lika varmt heller :) aja nu ska jag dricka lite vatten och hoppas på att Sofias föräldrar kommer snart, för jag måste gå på toa..



Kommentarer
sofia

hahahaha, jag är bääst :D

spindeln va ENORM!!

<3

2010-07-10 @ 22:44:04
URL: http://sofiasaiady.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0