Vad har jag shoppat då?


  1. Leggings
  2. Pennor
  3. Pennfodral till skolan
  4. Almanacka (fatta att jag tänker på skolan på sommarlovet!!)
  5. Hello Kitty örngott
  6. ''Tavlor'' eller var man nu ska kalla det. Två ord att sätta upp på väggen i alla fall. Kärlek och Lycka.
  7. Ansiktsmasker
  8. Deo
  9. Hårnålar och hårtoffsar
  10. Vitt nagellack och svart flytande eyeliner
  11. Trosor (erkänn Hello Kitty trosorna är söta? Var bara tvungen att köpa dom, haha, grymt härligt matreial med!)
  12. Strumpor
  13. Godis och tuggummi
  14. Myströja
Är inte säker på att jag fick med allt på bilden, men det mesta i alal fall tror jag. Sen får vi ju inte glömma colan och det, haha i'm in loved ;) haha, nerå.
Men jag är nöjd med mina köp! Inte speciellt mycket direkt, men det duger. Och helt sick att jag och Sofia tänkte på skolan och köpte både pennor, pennfodral och almanacka!

Nu ska jag till kylen och hämta kall Coca-cola. PUSSS


Kommentarer
MOOOLLYS

Godnatt och sov så gott! :D:D

2010-07-24 @ 01:13:11
URL: http://mooollys.blogg.se/
Chawo

Ohh vart har du köpt dom små tavlorna :O

2010-07-24 @ 22:34:27
URL: http://chawo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0