Vad händer idag?

Hejhej! Jag är redan uppe, helt siiick vafan. Men ajg kunde inte sova längre för mina katter bråkar som in i helvete. Dom välter papperskorgar, äter skräp från golvet, river ut kläder ur lådor och bla bla bla. Men ja, då är det inte så lätt att sova i alla fall.
Hur som helst, jag ska in och ta mig en dusch snart. Vid tre ska jag träffa Moa och Gabriel, gissa vad vi ska göra? lalalalala, det akn jag inte säga, men ni kan ju kolla inlägget under för en väldigt lätt ledtråd, hehe.

Jag vet inte hur länge jag kommer va med dom, men om vi blir klara snabbt (hm.. misstolka inte det där asså) så får ajg väl ta och rädda Sofia, för jag har hört rykten om vem hon ska träffa idag HAHAHAH.
Vi hörs om en liten stund, nu ska jag äta fruukost. PUSSS


Kommentarer
alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SEA

God morgon :D Hur mår du idag ?

2010-07-21 @ 11:03:58
URL: http://vadfanskajagheta.se
alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: åh fy vad jobbigt :( du får krya på dig så mkt <3

jo jag har sovit gott :D

2010-07-21 @ 15:36:54
URL: http://vadfanskajagheta.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0