Vad gör man?

Jag vet inte rikigt vad jag ska hitta på en onsdagkväll/natt som denna. Jag tror faktiskt jag ska bege mig till badrummet för att tvätta bort smink, borsta tänderna och ta ut linserna och sånt, sen ska jag soooova.
Egentligen vill jag inte sova, men jag har inget bättre för mig för tillfället, så jag får väl göra det ändå. Fast om jag tänker efter lite så är jag faktiskt ganska trött, hehe. Men tänkte ligga och smsa lite, så somnar jag nog snart ska ni se.
Förresten, jag fick ett sms nyss av Jenny, där det stod att hon ville ha med mig till Fenomenmagasinet (Det är typ en massa fysikgrejer och sånt, och jag har inte varit där på flera år och det är mest en massa 10 åringar där). Och vet ni vad? Jag sa ja! MEn vet ni det värsta? Jag ska cykla dit! Jag cyklar så sällan, så vi får se vart detta kommer sluta, haha! Hur som helst, nu ska jag göra iordning mig inför natten, vi hörs när jag vaknar imorgon! Godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0