Tavlor och plancher

Jag håller på förfullt med att ta ner en massa plancher från mina väggar. Snart ska jag sätta dit lite nya plancher, och även Kärlek och Lycka -tavlorna som jag köpte igår. Tänkte även skriva ut lite bilder som jag ska sätta upp på väggarna, och så ska jag rota fram tre tavelramar som ajg vet ska finnas i någon utav alla miljoner lådor i mitt rum, hehe. Vi göra det lite fint, har tröttnat så mycket på mitt nuvarande rum.
Blir väl antagligen lite städning också om jag orkar/hinnar innan syster kommer hem. Nu ska jag i alla fall fortsätta med att ta ner plancher från väggarna. Vi hörs :*


Kommentarer
LadyUmbrella

SV: härligt att höra!

Det är tiptop med mig :)



Haft en bra dag då? ^^

2010-07-24 @ 18:54:31
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Haha okej :D

jag har faktiskt inte heller gjort något speciellt idag, skönt det faktiskt :)

2010-07-24 @ 20:54:25
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0