Ska försöka sova i värmen

Jag har haft en super trevlig kväll med familjen. Jag har haft det otroligt ont i huvudet och så bara, men lite god mat, glass och Solsidan har piggat upp mig. Min pappa har fixat alla avsnitten, så vi hann med att titta på det nu ikväll. Jäkla bra humor asså!

Nu tänkte jag hoppa i säng, för jag lovar att mamma kommer tvinga upp mig tidigt imorgon. Det är bara vi två hemma på morgonen/dagen imorgon, så ja.. typiskt henne lixom. Jag får aldrig sova ut ordentligt, hehe.
Men sov gott nu inatt, och dröm söta små drömmar! Själv ska jag drömma om Edward Cullen och hans vampyrgäng ;) haha, puss på er!


Kommentarer
Leia ♥

Är huvudet bättre idag? :)

2010-07-06 @ 12:12:47
URL: http://leiabloggar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0