Så äre

Jag och Moa åkte in till stan vid typ halv fem. Vi gick och köpte cola, nutella (min nya drog typ) och ostkrokar (orstbågar med andra ord, jag har fått ordet att maria montazami, haha), sedan gick vi till Trädgårdsföreningen och satte oss där. Dunka musik och skrattade högt så alla kollade ltie konstigt på oss. I för sig, vi satt ju mitt i den lilla runda gräsmattan där alla går förbi, så jaja. Men uppmärksamhet we liiike :D haha

Kom hem vid typ klockan sju. Är så trött att jag kan somna vilken sekund som helst, så låg och tittade på en Kizz konsert tillsammans med pappa ett tag.
Satte mig här precis nu, och Moa skulle skicka alla bilder från igår (redigerade dom lite smått på hennes dator nämligen), men puckot kryssa ner allt, så hela skiten avbröts, smaaart. Bara att börja om då, men har man en blondin till kompis så kan man väl inte räkna med så mycket mer än så va? haha, jag är stolt över henne att hon i alla fall visste hur man skicka bilderna ;)

Haha, nu ska jag äta upp de ostkrokar som blev över, sen får vi se vad som händer. Tänkte lägga upp lite mer bilder från Stockholmsresan sen. Missa inte det! Puss

Ännu en bild från fotograferingen, inte den bästa direkt men :P





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0