Så är det att vara stadsbo

Efter att jag varit hemma hos min moster och vattnat blommorna och så så gick jag och pappa och åt kebeb. Vi gör det faktiskt ganska ofta nu för tiden, men det känns som att man behöver det. Jag kan ju inte direkt säga att jag tillbringar lika mycket tid med mina föräldrar nu för tiden. Så det var trevligt :)

Sen efter det så följde jag med mina föräldrar och syster och kolla på sommarstugan igen. Inte säkert att vi köper den, seriöst, ni skulle se, värsta stadsborna står där och skriker för alla djur. Det var några jäla fransmän där som också var intresserade, deras problem var mer allt pappersarbete och så, och så kommer vi ''alltså största problemet är ju alla insäkter''. Han höll på att garva ihjäl sig, fan vad kul det måste sett ut. Min syster stod där i sina högklackat, jag och mamma står och skriker efter djur, och pappa står och säger att han ska riva allt och bygga nytt, asså herre gud. Jag lovar han tänkte ''ska dom asfaltera skiten också eller?''. Haha, han kommer aldrig glömma oss.
Förresten, han var rätt snygg med, hehe *Mathilda kollar in mäklare*, shiet asså.

Nej men nu ska jag sätta igång med städningen, jag har bara börjat liiite än (a) Jag vill ha isglass förresten. Det är goott :D hehe. Puss på er.

Rösta på mina skor här!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0